ماسک کاسه ای جلبک دریایی اورجینال

  • لایه برداری و حذف سلول های قدیمی پوست
  • جوش های سر سیاه را از بین می برد
  • منافذ را تمیز و سفت می کند
  • درخشش چربی را از بین می برد
  • ترشح سبوم را کاهش می دهد
  • به التهاب، تحریک، جوش، آکنه، آکنه کمک می کند
  • پوست را مرطوب، نرم و تغذیه می کند
  • از بین برنده لک های پیری، رنگ کدر و ظاهر خسته صورت
  • پوست را روشن و رنگ را یکدست می کند
  • پوست را سفت، نرم و الاستیک می کند
  • پوست صورت را سفت و جوان می کند
  • از پیری و اثرات مضر محافظت می کند
  • حجم : 120 گرم

140,000 تومان

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

ماسک کاسه ای جلبک دریایی با گل آتشفشانی و ماش، برای مراقبت از پوست صورت استفاده می شود. این ماسک دارای بافت کرمی و لطیفی است که به راحتی روی صورت اعمال می شود.  این ماسک برای پاکسازی منافذ، مرطوب کننده، نرم و تغذیه، از بین بردن جوش های سرسیاه، و از بین بردن چربی پوست استفاده می شود . همچنین برای مراقبت از پوست ضد پیری مناسب است: جوان کننده، سفت کننده، بهبود بافت پوست و افزایش  خاصیت ارتجاعی موثر است 

 

 

ماسک کاسه ای جلبک دریایی اورجینال

 

ترکیبات فعال :

ماده اصلی فعال ماسک جلبک دریایید گل آتشفشانی است  . گل پلوئیدی یا آتشفشانی (هیدروترمال) از خاک آتشفشانی استخراج می شود. این منبع مواد معدنی مفید و عناصر کمیاب برای پاکسازی، تغذیه و مرطوب کردن پوست است که در نتیجه فوران آتشفشانی یا انتشار خاکستر ایجاد می شود. ترکیب و خواص آن با خاک رس آرایشی معمولی متفاوت است. گل آتشفشانی در طی سالیان متمادی شکل می گیرد. در این مدت با مواد مفید غنی می شود. گل هیدروترمال از نظر اثربخشی و خواص مفید چندین برابر از خاک رس برتری دارد. خاک رس حاوی مواد آلی نیست. و میکروارگانیسم ها در تشکیل گل آتشفشانی شرکت می کنند که به لطف آن پلوئید با مواد آلی و اجزای بیوژنیک غنی می شود: ترکیبات گوگرد، آهن، کربن. نتیجه یک مایع شفابخش است که در ترکیب و خواص مفید بی نظیر است.

 

ماش  سرشار از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی گیاهی است و منبع طبیعی پروتئین های گیاهی طبیعی برای پوست صورت است. آنها دارای خواص آنتی اکسیدانی و مقوی هستند، خاصیت ارتجاعی و تورگ پوست را افزایش می دهند. گردش خون را تحریک می کند، وضعیت و رنگ پوست را بهبود می بخشد، به آن نرمی و درخشندگی می بخشد. ماش سرشار از کوآنزیم است – یک آنزیم “جوان کننده” که پیری پوست و تغییرات مرتبط با افزایش سن را کند می کند. تولید کلاژن و الاستین را تحریک می کند، چین و چروک ها را صاف می کند، پوست را سفت می کند، آن را انعطاف پذیرتر می کند. بنابراین برای جوانسازی پوست، اثر لیفتینگ و اصلاح خطوط صورت استفاده می شود.

 

ترکیب گل آتشفشانی و ماش به شما امکان می دهد از ماسک به عنوان یک درمان موثر برای مراقبت از پوست صورت در هر سنی استفاده کنید: آکنه، جوش، دانه های سر سیاه، تحریک، رنگدانه. برای پاکسازی؛ سم زدایی؛ تغذیه؛ اثر جوانسازی و لیفتینگ ماسک صورت راحت و آسان برای استفاده است. پاکسازی ملایم پوست صورت بدون آسیب را فراهم می کند. پس از استفاده، پوست سفت، تمیز، صورت یکنواخت، شاداب و استراحت می شود، با جوانی و زیبایی می درخشد.

 

 

نحوه استفاده :

ماسک را روی صورت تمیز در یک لایه نازک بمالید، آن را به طور یکنواخت، به استثنای ناحیه اطراف چشم و لب ها، پخش کنید. بگذارید 15 تا 20 دقیقه کاملا خشک شود. با آب بشویید.

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “ماسک کاسه ای جلبک دریایی اورجینال”

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی