24%

تافت مو پروتئین کویین 420 میل

  • حالت دهنده قوی
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • ماندگاری بالا
  • بدون ایجاد چسبندگی و سفتی
  • حاوی روغن آرگان ، روغن جوجوبا ، کلاژن و …
  • برند : پروتئین کویین
  • حجم : 420 میل
  • تاریخ انقضاء : 2028

Original price was: 260,000 تومان.Current price is: 198,000 تومان.

مقایسه
آیا قیمت مناسب‌تری سراغ دارید؟
بلیخیر
نقد و بررسی اجمالی

تافت مو پروتئین کویین مقاوم در برابر رطوبت حداکثر ماندگارای را برای مو فراهم می کند این محصولل با فرمولاسیون ویژه ای خود موهای شما را سنگین نمی کند و هیچ گونه سفتی یا چسبندگی ایجاد نمی کند ، این تافت مو حاوی روغن جوجوبا ، روغن آرگان ، کراتین ، کلاژن و بسیاری از ترکیبات موثر دیگر که در ادامه به برخی از آنها می پردازیم . با این تافت موهای خود را دقیقا همانطور که می خواهید حالت دهید تا ظاهری بدون وز داشته باشید که در طول شب و روز بماند .

 

تافت مو پروتئین کویین 420 میل

 

 

مواد تشکیل دهنده موثر :

کراتین : کراتین یک لایه حفاظتی اضافی که موهای شما ممکن است در صورت آسیب دیدن توسط محصولات شیمیایی به آن نیاز داشته باشد، فراهم می‌کند. کراتین همچنین برای بازسازی مو در فصول و شرایط خاصی که مستعد خشکی مو هستند، کمک می‌کند. حفظ سلامت موها به جلوگیری از شکافتن و شکستگی موها کمک می‌کند و به آنها رطوبت بیشتری می‌بخشد

روغن جوجوبا : روغن جوجوبا یک لایه محافظ روی ساقه مو ایجاد می‌کند که مو را مرطوب می‌کند، از آلودگی‌ها و آسیب‌ها به مو جلوگیری می‌کند و رطوبت مورد نیاز آن را تأمین می‌کند. این روغن با تحریک فولیکول‌های ضعیف شده مو، موها را ضخیم کرده که توانایی رشد آن را تقویت می‌کند و باعث روشن شدن موها و براق شدن آن‌ها می‌شود.

 

کلاژن : کلاژن به افزایش و تقویت کراتین مو کمک کرده و باعث می‌شود که تارهای مو ضخامت بیشتری پیدا کنند. همچنین کلاژن آبرسانی به موها را افزایش می‌دهد و در نتیجه به این طریق از دو یا چند شاخه شدن تارهای مو پیشگیری می‌کند. اگر مدام دچار موخوره می‌شوید، مقدار مصرف کلاژن را در رژیم غذایی خود افزایش دهید.

 

روغن آرگان :  خواص این روغن پرکاربرد به درمان شوره و خشکی پوست سر ، کاهش موخوره و ریزش مو ، مغذی و مرطوب کننده مو اشاره کرد

نمایش ادامه مطلب
برچسب:
نظرات کاربران

لطفا پیش از ارسال نظر، خلاصه قوانین زیر را مطالعه کنید: فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیش‌از‌حدِ معمول، شکلک یا ایموجی استفاده نکنید و از کشیدن حروف یا کلمات با صفحه‌کلید بپرهیزید. نظرات خود را براساس تجربه و استفاده‌ی عملی و با دقت به نکات فنی ارسال کنید؛ بدون تعصب به محصول خاص، مزایا و معایب را بازگو کنید و بهتر است از ارسال نظرات چندکلمه‌‌ای خودداری کنید. بهتر است در نظرات خود از تمرکز روی عناصر متغیر مثل قیمت، پرهیز کنید. به کاربران و سایر اشخاص احترام بگذارید. پیام‌هایی که شامل محتوای توهین‌آمیز و کلمات نامناسب باشند، حذف می‌شوند.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “تافت مو پروتئین کویین 420 میل”

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

پرسش و پاسخ

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید

    نقد و بررسی